Panaszkezelés - Private Banking
Útkövető
Tartalom megjelenítő
Panaszkezelés
Célunk az ügyfelek magas színvonalú kiszolgálása. Észrevétele fontos számunkra!
Panasz bejelentése
A Raiffeisen Bank biztosítja, hogy a Bank magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó észrevételét, panaszát bárki - függetlenül attól, hogy a Raiffeisen Bank Zrt. ügyfele-e, vagy sem - közölhesse
- szóban: személyesen bankfiókban vagy telefonon a +36 80 488 588-as belföldről ingyen hívható telefonszámon, vagy
- írásban (személyesen, vagy más által átadott irat útján, postai úton),
- e-mailben az info@raiffeisen.hu címen, vagy
- honlapunkon itt, a panaszbejelentő űrlapunk kitöltésével.
Amennyiben Ön bankunk ügyfele, más személyt is meghatalmazhat a panaszügyben történő eljáráshoz. A meghatalmazás mintáját megtalálja bankunk honlapján, illetve a bankfiókjainkban.
A panaszok bejelentésére, azok feldolgozására és kezelésére vonatkozóan bankunk Ügyfélpanasz kezelési Szabályzata ad iránymutatást.
Panasz kivizsgálása
A szóban benyújtott panaszt munkatársaink azonnal megvizsgálják, és lehetőség szerint megoldják.
Azonnali megoldás hiányában a panaszról jegyzőkönyvet vesznek fel, melynek egy másolati példányát
- szóban közölt panasz esetén átadják,
- telefonon közölt panasz esetén postai úton megküldik az Ön részére.
Egyéb esetekben a Raiffeisen Bank Zrt. Ügyfélpanasz-kezelési szabályzatában foglaltak szerint, az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.
A beérkező panaszokat egységesen - mindenkor a hatályos vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően - a Központi Panaszkezelő Csoportja kezeli. A panaszok kivizsgálására és a válaszadásra a panasz befogadásától számítva a mindenkor hatályos vonatkozó jogszabályban meghatározott határidő áll a Bank rendelkezésére. A panasz kivizsgálását követően írásban megküldjük indoklással ellátott álláspontunkat Önnek.
A panasz elutasítása esetén válaszunkban tájékoztatást adunk a jogorvoslati lehetőségekről, továbbá megadjuk az érintett hatóságok és testületek elérhetőségét, levelezési címét. A panaszkezelési tevékenységgel összefüggésben a Bank a birtokába jutott adatokat (a panaszt vagy az azzal kapcsolatos, írásban vagy elektronikusan rögzített dokumentumokat) 5 évig őrzi meg.
A panaszkezelés általános menetéről és fórumairól részletes tájékoztatás található az MNB által készített - pénzügyi panaszokra vonatkozó - Pénzügyi Navigátor Füzetben is.